Äntligen en BRA vinterbur :)

Nu är det så att jag klykats fixa fram en bra vinterbur till min lilla Nisse. Den jag haft till mina förra kaniner är inte alls bra inte varm och kaninen kan skada sig i den så de har slutat med att dom får vara i en vanlig bur på våran inglasade altan. Men det ska minnsan inte Nisse för jag pratade nyss med Hilda och jag ska få/låna hennes vinterbur o den är mycket bättre fast just nu står den hemma hoss Joakim så jag får åka dit med morfars släpkära någon gång helst denna vecka eller nästa och hämta buren. Så nu va det problemet löst iaf :) 

Idag kan jag inte blogga så mycket tyvär för att i morron har jag NO prov o våran lärare hade bara sagt vilken vecka vi hade provet men hon hade inte sagt vilken dag o vissa hade provet idag o fick reda på det typ två lektioner inan provet va! Våran NO lärare är ju konstig :S Så typiskt för när jag vill blogga så kan jag inte för jag har annat o göra men när jag har tid att blogga vet jag inte vad jag ska skriva om! Typiskit mig ;) 


Hihi nisse när han kollade på tv med mig någon gång i sommras ;)
 



Sofies signatur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0