Dålig!

Jag vet att vi är jättedåliga på att blogga! Vi ska försöka!

För er som undrar, jag har ridit Shaun x-antal gånger nu. Jag valde att sköta Gabriela och jag ångrar mig inte alls. :)

Jag rider i elitgruppen nu, två dagar i veckan. Tisdagar har vi dressyrlektion och fredagar hoppning. Jag kan inte överleva utan stallet, jag är där varje vardag hela dagarna. Jag åker dit direkt efter skolan och stannar oftast tills de stänger. JAG ÄLSKART! ♥

Det var KM i hoppning för några veckor sedag och då tävlade jag Gabriela. Det är stilbedömning på Km oh jag fick 42,5 (44,5 minus en rivning(2p)) Förra KM hade jag 35(?) tror jag så jag är nöjd med resultatet.

Imorgon är de KM i dressyr och då ska jag ha Peperoni :) Vi får väl se hur det går, jag ska starta först(!) Alla lektionshästar ska gå LB:1 så det ska jag rida.

Just nu har jag svenska i datasalen så nu måste jag sluta, pöss*'

Min signatur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0